MED BROR

jag suger på att skriva i bloggen. men whatever, who gives a fuck. inte jag iallafall. ska snart börja skriva i min nya blogg ist tänker dock iiinte avslöja vad den heter än) men men ! :) idag har jag varit i strömstad med familjen , utom lillbrossan, vi åt på en pizzeria o sen åkte vi hem typ haha , stannade till på donken o köpte glass x) sen när vi kom hem drog ja o broder min till höggeröd sjön o träffa johanna o lisa med flera .. dom hade badat :p sen drog ja o fredrik till henån i pissregn och skulle kolla "om de va nåt röj där" som min bror uttryckte sig. hallå , röj i lilla henån halv tolv i pissregn ? tror inte de vännen . haha. jag glömde ju såklart min väska med mobil cigg osv på berget vid höggeröd sjön o kom inte på de fören vi åkt en bit därifrån hah, så syrran fick ta me den hem te frida som hon va hos o sen hämta vi den där. nu e ja hemma me brorsan i hans rum, lysnar på hans musik och på hans eviga tjat om alla jävla slutsteg han ska köpa eller nåt. haha! thatz mah lajfff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name:
Remember me?

Your mail: (won't be shown)

Your blog (if you've got any):

What do you wanna tell?:

Trackback
RSS 2.0