konstigt inlägg ,enjoy or u will get killed pl0x

Jag känner mig konstig idag. Alla är så jävla fula. Alla i hela världen. Utom jag, Dennis och mina vänner. Alla är så jävla irriterande. Jag är så jävla sur och jag vet inte varför. Kanske för att två jävla nötter sitter och skriver till mig på msn, känner dom inte ens. En kille skickade en länk med en tjej som suger av en kille. Vill jag se? Nej tack, sod off PLZ!!!!!! LEAVE ME ALONE. FUCKHEADS. Jag ska rensa min msn, for sure. Kan ju inte ha flera påsar nötter på den iallafall, det funkar inte så. Alla jävla dårar från k6 ryker. Typ. Utom dom som faktiskt är normala i skallen, dom kan få vara kvar om dom ber jävligt snällt och vackert. Ska fan låta mr. apsex hjälpa mig rensa bara för jag är så sweet_girl_18. Eller nåt. FAN VAD KONSTIG JAG KÄNNER MIG, HONESTLY. Kanske för att jag inte direkt skrivit precis mkt i bloggen på senaste, ohno måste nog skriva av mig det är nog det det handlar om!!!! NOW I KNOW!!! Jag är så jävla bäst och fingrarna bara ryker på mig när jag skriver precis som om du precis köpt en påse kottar och ätit en mask utan att varit där i skogen med en björn som heter karl med c, det är inte okej att vara handelsfri på tåget när man har blåbär mellan benen i en skogsdunge med sol och djungel hos drottningens kk som inte har nåt liv i den dystra trollvattenskålan hos min katt. Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name:
Remember me?

Your mail: (won't be shown)

Your blog (if you've got any):

What do you wanna tell?:

Trackback
RSS 2.0