BYE BYE K6



Idag avled mitt konto på klubb6.se. Dagens goda gärning i all ära kanske? Orsaken till att jag tog bort kontot är väl inte speciellt aktuellt att ta upp just här kanske men, jag tycker det var gulligt gjort av mig iallafall HIHI. Anledningen till VARFÖR jag var medlem där kanske är aktuellt däremot så inte folk som ser detta tror att jag är värsta kåtbocken eller nåt haha... Min kompis var medlem där och jag fick ju veta att det finns en hel del idioter på den där sidan. Som vissa kanske redan vet ÄLSKAR jag att driva med folk (@ internet ofc] så jag blev medlem. Är man tjej på den sidan så ramlar det in mail 24/7, speciellt när man är så söt som jag. Så jag hade det riktigt kul dom månaderna jag var medlem där! Idag tillexempel fick jag en kille att ta bort ALLA sina bilder han hade bara för att jag sa att han hade en jätteful snopp *hihi* och ja, det var kul att reta gamla gubbar (läs 30-åringar) för att dom var... ja, just gamla! =D Och bara vara allmänt dryg! Och bara för att jag är så söt så var dom ju självklart aldrig dryga tillbaks utan försökte fånga min uppmärksamhet på många olika sätt, men tji fick dom små asen mohahh! Just ja, på den sidan får man även massa "söta" erbjudanden. Någon som vill tjäna lite extrapengar kanske? Bara att vara snygg och bli medlem... Dom erbjudandena jag fick var tex:

- Pulla i cam i 15 minuter och få 10.000
- Få 500 för att ge min msn till nån desperat snubbe
- Få 10.000 kr för att spendera natten med någon sliskig snubbe
- Få 10.000 för att ha sex med någon sliskig snubbe
- Få pengar enbart genom att visa mitt ansikte i cam
- Få erbjudande om att arbeta med att sälja trosor i norge
- Få erbjudande att ställa upp på nakenbilder och få pengar för det
- Få erbjudande om att någon ville fota mina fötter och betala för det
- Få erbjudande om att vara med i nån slags kalender och givetvis få pengar för det


Ja, som sagt finns det en hel del sjuka as på den sidan... Men självklart gjorde jag INTE en enda grej av det där. Skulle aldrig falla mig in, slampigt ju! Äckligt! Men finns det någon äcklig slampa out there så ja, you know what to do right...? SIGN UP!

Nu tänker jag avsluta detta inlägget med att säga REST IN PEACE DONTTELLME @K6!
Nu får jag leka dryg och elak och bara vara snygg någon annan stans. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name:
Remember me?

Your mail: (won't be shown)

Your blog (if you've got any):

What do you wanna tell?:

Trackback
RSS 2.0