BLOGGLÄSNING

Sitter och läser lite random bloggar bara, funderar på att fixa min andra nu men vet inte om jag orkar riktigt. Ska äta glass snart, hoho. Skriver med nån på msn, veti nte riktigt vem men nån som brukar köra lastbil här där jag bor tydligen haha, enligt honom består detta stället utav norskar och tyskar bara men jag har då fan inte stött på en normann eller tysk dom 18 åren jag bott här iallafall hahah =D

Näe nu dör min dator snart ( sitter vid köksbordet med den!) så får äta glass fort.. tänker inte ta med glassen t mitt rum iaf, förut tog jag med mig saft dit in och spillde safthelvetet över hela sängen så nu undrar jag hur jag ska sova inatt igentligen.. aja det löser jag på nåt sätt, ;)

KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name:
Remember me?

Your mail: (won't be shown)

Your blog (if you've got any):

What do you wanna tell?:

Trackback
RSS 2.0